بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی
بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی

چند تا جوک خفن

تفاوت دهه شصتی ها با دهه هفتادی ها

آن چیست که بدون آن نم یتوان زندگی کرد اما دیده نمی شود ؟

جواب دهه شصتی : هوا

جواب دهه هفتادی : وایرلس


انقدر بدم میاد از این آدم های فضول

که موقع درس خوندن آدمو بیدار می کنن


این چینیا با طرز حرف زدنشون واقعامی فهمن به هم چی می گن

یا جلو بقیه آبرو داری می کن


یادش بخیر یه زمانی مامور آبخوری بودیم اُبهتی داشتیم واسه خودمون !

هِــی روزگار  !


واقعا که ، معلومه کجایی ؟

ازصبح تا حالا دارم زنگ می زنم تا تکلیف اون حرفی که پشت سرم زدی رو روشن کنم

اصلا ازت انتظار نداشتم مگه من چه بدی بهت کرده بودم ؟

(سازمان پیامک های  هیجان انگیز)


دوستم داش یکی رو میزد گفتم به خاطره من نزن

گفت خفه بابا میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی !

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا بخودم می بالم


تا قبل عقد اسمشون پارمیدا بوده

بعد وقتی دارن قند می سابن رو سرشون و خطبه خونده می شه

یهو می بینی عاقد می گه :

دوشیزه  خلیله قرل جا آبادی اشگلون تپه اصل آیا من وکیلم.


یکی از دقدقه های فکریم اینه که وقتی تو حموم آب گرمو وا می کنم

کجای حموم پناه یگیرم که آب سرد اولش نپاشه روم !


آیا می دانستید خرچنگ ها تو عروسیاشون نمی تونن دست بزنن

فقط بشکن ریز می زنن!

برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون می زارم !!


می خوام وصیت کنم هرکی تو مراسم ختمم گفت :

خدا رحمتش کنه راحت شد برا خودش

با سینیه حلوا بکوبن تو دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!


خارجی ها با تبدیل اصطلاح  Short message service  به sms

خواستن به دنیا بگن که ما خیلی مخیم و از این صحبتا

ولی ما با تبدیل کردن اس ام اس  به اس جای بحث نذاشتیم براشون !!!


روباهه اومد پای درخت گفت : سلام زاغی چطور مطوری ؟

زاغی با بالش پنیرو چسبید و گفت : من عمرا به تو پنیربده نیستم !

روباه گفت : آخه اسکول گشنه تا به این فکر نکرده بودی که روباه پنیر نمی خوره ؟

نتیجه اخلاقی : شنونده باید عاقل باشه !

 

پسر داییم تو کنکور صد تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی گرفته پخش می کنه !

به داییم می گم  : چرا خوشحالی حالا ؟

می گه : آخه فک نمی کردم صد نفر از این خنگ تر تو دنیا باشن !


آخه این چه وضعیه؟

پیراهن پاره مد شده

شلوار پاره مد شده

کلاه سوراخ مد شد

شال پاره هم مد شد

پس چرا این جوراب پاره مد نمی شه !

من باید تاکی باید منتظر بمونم


فقط یه ایرانیه که وقتی دنبال یه روش برای کاهش وزن می گرده

می پرسه چی بخورم که لاغر شم؟

برای لاغر شدن هم می خواد بخوره!


به دوستم می گم کیف پولت چقدر قشنگه

می گه چرم مشهد عموم از آلمان برام آورده!


حیف نون به زنش می گه ببینم دیروز چت بود؟

زن می گه هیچی

امروز چته ؟

هیچی

نبینم فردا چت باشه ها !


وقتی پشت آیفون می پرسی : کیه؟

۹۵% مردم میگن باز کن ۵% باقیمونده هم میگن : منم

هیچکس جواب درست نمیده


حیف نون چند متر دورتر از قبری گریه میکرد

ازش پرسیدند چرا نزدیکتر نمیری؟

گفت: مرحوم از فامیلای دورمون بود !


ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﻧﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﺭﻭﺷﻨﻪ ﻧﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ

ﺑﺎﺑﺎﻫﺎ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻦ ﺑﺎﺱ ﺩﻗﯿﻘﻦ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﻦ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ؟

ﻫﯽ ﺍﻟﮑﯽ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻥ

ﻭ ﺩﺭِ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﻭﺑﺴﺘە ﻣﯿﮑﻨﻦ !


موبایلم امروز بهم گفت : منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟

هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه


آیا می دانید

دکمه آسانسورو پشت هم تند تند بزنی‌ آسانسور زودتر نمیاد !


صبح تو راه از یه خانمی خواستم ساعت بپرسم

گفتم ببخشید گفت خواهش میکنم رفت!


حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!


تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن

قبلش اعلام میکنن :آقا یه چی میگم بخند

لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی


مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده

ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !


اگه از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن مسواک ضرر داره

الان هیچکس دندون درد نداشت همه دور هم جمع میشدیم

یواشکی مسواک میزدیم !


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد