بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی
بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی

بزرگترین سایت تفریحی

پ ن پ

داشتم واسه دختر خالم تعریف میکردم رفتم بلیط بگیرم دیدم یه صف نجومی جلو در وایستاده.  یهو دوستمو دیدم اول صفه. دختر خالم میگه دادی اون بگیره؟ پـَـ نـَـ پـَـ یه آن یاد تو افتادم که نکنه بخاطر رعایت نکردن حق دیگران دعوام کنی، رفتم ته صف واستادم

***************************

سر کلاس استاد یه سوالی پرسید گفت : کی جوابشو میدونه؟ منم دستم رو بلند کردم . گفت شما میدونید؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم بگم رو من حساب نکنین چون نمیدونم

***************************

رفتم کلی فروشی به یارو میگم اقا یه 20 تا ازین جارو دسته بلندا میخوام. میگه واسه فروش میخوای ؟ پـَـ نـَـ پـَـ مدرسه جادوگری زدیم میخوام ببرم واسه بچه های ترم 1

***************************

طرف با دوست دخترش نشسته یکدفعه باباش میبینش !؟  میگه : تویی پسرم !؟  میگه : پـَـ نـَـ پـَـ من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی ....

***************************

به موبیل فروش میگم قاب گوشیمو عوض کن میگه الان؟ پـَـ نـَـ پـَـ ساله دیگه. میگه کامل عوض کنم ؟  میگم پـَـ نـَـ پـَـ نصفشو الان نصفشم همون ساله دیگه

***************************

پسره : دانشگاه میری؟! دختره: پـَـ نـَـ پـَـ نشستم تو خونه آشپزیو خانه داری یاد بگیرم فردا شوهر کردم به ننه بابام فحش ندن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد